onsdag 3. september 2008

Hola

En liten komentar..Oensker dere bilder mens dere venter paa at jeg skal faa tatt bilder og saa legge de ut, kan dere naa besoke Kristin sin blogg. Hun har lagt ut fire bilder, husker ikke hva som var paa alle, men ett var med henne og spansklaereren vaars og ett var med Gloria- una chico loca, mierta y ecuadoriana- meget morsom pike som er gift med en norsk gutt..

Jes, har det enda veldig bra og spansktimer har jeg hver dag..Ikke saa mye mer aa rapotere om..

Dios Bendiga!

4 kommentarer:

far sa...

Kjære Grete!
Vi er gøade i deg!
Ser på bilde hos Kristin at du har det bra!
Dene helgen er PK i Flensburg med Babben. Mor skal til Bergen med KrF, så her hjemme er det Inga og undertegnede.
Masse ved som skal løes på plass. Regnet strømmer ned. Det er høst.
ha en god helg!knib far og mor

Cec sa...

Hola babe!
Får ikke Oslo sett deg før august 09!!!? Jaja, det vil si at jeg har god tid på meg å finne en kar til deg:)Høres kjempe gøy ut å være utenlands. Take care, ikke gjør noe jeg ville ha funnet på, redd for at allerede har gjort det!
Speaks

far sa...

Kjære Grete Johanne!
Så er det min tur og skrive noen ord til deg! Inga Marie og jeg har nå vært hjeme alene denne helgen. Tidligere har jeg av og til ønsket å ha det rolig her hjemme, men nå vet jeg hvordan det er!! Litt stusselig, men så får Inga Marie mye oppmerksomhet. Jeg har nå ryddet garasjen ordna hekk og bed, så nå begynner det å se litt skikkelig ut i hvertfall i garasjen. Bare ikke PK begynner å skal ordne eller fikse noe da. Har kom hjem fra Tyskland turen skikelig gira. Var litt bekymra for at han ikke hadde fått gjort lekser i dag (et godt eller dårlig tegn??)
Er innom bloggen hver dag for åse om du skriver noe- så jeg følger med. Litt rart å tenke at du er så langt vekke, men det er godt å høre at du trives og har det bra.
Mor reiser til London på onsdag til søndag, så nå begynner det å bli en vane at mor er vekke.
Nå vil jeg legge meg, du får ha det veldig veldig godt. Ha det riktig og må Gud velsigne deg der du er!
STOR klem fra far!

Solveig og Martine sa...

Hei og hopp!!
Utrolig morsomt å lese om det du driver med der nede. Kan liksom ikke helt forestille meg at du er så langt borte. Men vi er nå nokså langt borte vi og. Litt i alle fall. Stå på Grete!!