onsdag 4. mars 2009

Mas fotos...

I Peru sov vi i en flott bongalowhytte med fantastisk utsikt og med hengekoye og et lite bord med stoler utenfor paa en miniterasse...Kan det bli mer idyllisk..I bakgrunnen ser dere stranden vi sleiket sol paa..
Vepsen Gretchen som slikker sol....

Vi maatte gaa 5 min til stranden, men det var vert hvert minutt og hver kalori som ble forbrennt:)


Coca Colaen dere ser i bakgrunnen er ingen vanlig coca cola kjere venner. Det er en Cola Light i et nytt design kjere venner. Sett deg godt til rette saa skal eg fortelle denne "morsomme historien.." En av vaare kvelder i Mancora bestemte vi oss for aa prove en vegeterianerresturant som vaar dessertsted(dumme var vi) siden vi hadde lest saa mye bra om denne..Vel med godt mot og sikkelig klare for en kaloribombe setter vi oss ned og bestiller en sjokoladekake og en cola light. Noen minutter etter kommer kaken, som faktisk ser riktig saa god ut og spente tar vi tak i skjeen og tar oss en bit- som fort kommer ut igjen!! Kaken inneholdt verken sukker eller mel og det var heller ikke kaken som vi bestillte, men etter et lite"mote" med servitrisen kommer vi frem til at det er "servitrisen" som har retten paa sin side- ikke kunden..Vel, eg syns det er litt flaut aa diskutere slike ting saa eg tenker hmm, eg skal hvertfall faa meg en god kald cola light..Hmm, lite viste eg, og lite vet eg men det eg vet det er at cola light ikke har faatt nytt design.Du skjonner, servitrisen kom nemlig ut med en vanlig coca cola. Eg paapeker veldig fint, unnskyld med eg bestilte en cola light eg. Servitrisen svarer ja, cola light.Dette er cola light. Eg smaaler litt for aa se om hun tuller, men hun tuller vist ikkje. Eg sier en gang til- du dette her er vanlig cola! Servitrisen gaar saa inn paa kjokken og sier en gang til at dette er cola light i nytt design- det sier dama paa kjokkenet ogsaa..Hmm, greit tenker eg..Eg syns jo klaging er litt flaut, men det syns ikkje mine to reisekamerater saa naar vi gikk, gikk de ut og sa klart i fra om at dette er VANLIG coca cola- bare se bakpaa, inneholder sukker og alt annet piss- det samme som en vanlig coca cola. Det ender slik at vi bare betaler halvparten hvertfall, men maken til dame- hun var skjonn da, men ikke serlig intellegent(som en viss Torp pleier aa bruke)..:) Tenk hvis en diabetiker hadde kommet aa bestillt en coca cola light..



En fantastisk daarlig kake ble vi enige om!




Ingen kommentarer: