søndag 7. desember 2008

Gretes helg..

Liten oppdatering om hva som har skjedd i helga:

Fredag:
Centro Creer paa formiddagen
Slappings paa Casaen paa dagen
Fikk besok av to misjonarbarn som Kristin og jeg spilte bingo, spiste pizza og sang Soul Children(yeeee!!)sanger med(good praksisen paa BiG var godt til noe!!)
Isspisingavsluting for folkeskoleelevene som dro..(kommer faktisk til aa savne dem!!:))
Henging paa rommet med Kristin og Fredrik..

Lordag:
Tidlig opp..
Kristin og jeg handlet paa MiComiseroatoren: kjott, poteter, mel, gullerotter, potetmel, lok, smor++
Tok bussen til Paraiso
Traff vaare gode venner Janeth, Alfredo, Fernando, Hilda og Elias+ noe familie av Hilda..
Kristin og Grete som aldri har laget kjottkaker i brun saus for, laerte disse fantastiske folka aa lage denne gode norske middagen- den falt i smak..
Kristin fikk tatt forvell med vaare gode venner- trist, snufs, snufs
Buss tilbake til Casaen
Soling og bading
Reiste ut for aa spise god mat paa en resturant i Urdesa
Sov..

Sundag:
Tidlig opp
Volleyball i Puerto Azul
Soling og bading
Og naa skal vi snart folge Kristin, mi amiga, til flyplassen!! MEGA trist, men slik er livet..
Etterpaa skal AnneLiv og eg kose vaars med Grace paa DVD!!

Snakkis...

1 kommentar:

far sa...

En ting er sikkert!
Når jeg kommer på besøk i påsken så forlanger jeg lapper og kjøttkaker!
Det kan umulig være slik at dette bare skal skrives på blogg. Det må erfares!
Jeg er utrolig stolt over at du tar matlaging på alvor.
Neste må være kaffidrikking!
God advent!
Knib mor