søndag 21. desember 2008

Egne produserte bilder for en gangs skyld;)

Ja, da har Grete nok en gang tatt seg tid til aa legge ut bilder fra sin tilverelse her nede, og merk dere at det er selvtatte bilder som kommer..Skal si, skal si..

Da setter vi i gang lysbildene dere da:
AK besokte meg sammen med elever fra Bibelskolen i Grimstad noen dager!
Ja vi er faktisk sostre. Og ja, AK har kroller lyst haar og er super hoy, mens jeg er rake motsetning..Godt vi har noe til felles da som f eks. at vi er ekstremt fotogene;)!

Her er det mangoplukking paa G for noen BiG elevene, paa Centro Luterano..(der normisjonens bibelskole holder til..)


Ja, hvis Jostein svikter som svoger her, saa har Kjetil faatt min velsignelse ogsaa...;)








Vikingen Anne med lerer Yidi... Ikke rart at lilleGrete foler seg hoy i dette landet! AK ble med meg en liten tur paa jobb saa vi tok noen bilder....












Yidi, Carolina, meg, Cristhian og Wladimir..Litt av klassen min, bruker aa vere slik paa fredager og mandager at bare halve klassen moter opp..Sjelden vi er hele klassen en hel uke!





Her over de eldste paa Centro Creer paa julespill som de skal fremfore paa juleavslutningen 23. desember..







Obligatorisk tur oppover Las Peñas for aa nyte utsikten over byen..









Lordag dro vi paa strandtur til Playas! .....Beklager, men slik skjer naar en sovner AK...;)



Saa dro BiG hjem og andre volontorer har forlatt henne, men Grete fortviler ikke .....








Jeg fikk invitasjon av en kollega paa Centro Creer om aa komme i datteren sin 1 aarsbursdag paa lordag. Har enda ikke vert i barneselskap her i Ecuador saa maatte jo gripe sjansen..Grete trudde hun hadde lert seg mañana, mañana kulturen- dvs ikke komme kl. 1500 som invitasjonen sa..Folte meg rimelig stolt som heller kom 15.30 jeg, men helle dussen, jeg var den forste som kom, saa ble sittende aa snakke med sostra til mora til busdagsbarnet! Etter en halv time kom jubilanten med familie og litt etter litt kom selvfolgelig gjestene..Neste gang, neste gang skal jeg klare det..:)





Fatima(lerer paa Centro Creer ) og datteren bak matbordet..Fikk ogsaa servert polser i brod- rene barneselskapstemningen kom frem...



Jee, se paa prinsessen Ailin...




Her lekte vi en lignende "sette halen paa grisen lek"..Jadda..




Det var det fra equatoren denne gangen...:) Take care saa lenge..


Ingen kommentarer: