mandag 25. august 2008

Hasta la vista Noruego! Bienvenido Ecuador!

..Reisen starter her,
morgendagen er.
Fyll av nye eventyr for alle
og enhver.
Vi(vel jeg) skal dra av sted!
Vi (ja, jeg) skal gå i fred.
Veien min er ukjent,
men jeg har fått niste med..

Kan ikkje så mye av denne reisesangen, men jeg husker referenget og jeg syns den passer godt til det jeg i morgen skal bi meg ut på å gjøre! I dag er det ett år siden mitt første store eventyr startet. Året på BiG var et fantastisk år med avklaring og utrusting, i tillegg fikk jeg utrolig mange kjekke nye venner som jeg setter stor pris på. Nå er vi spredd for alle vinder og skal ut på våre egne eventyr - til mangen av oss møtes til studier i Oslo fra neste høst av!!Mitt nye eventyr starter som sagt i morgen! Har tro på at jeg kommer til å få et fantastisk år med mange utfordringer, men det som ikkje dreper deg gjør deg vel sterkere? Eller? Vell, naive meg, tror at alt fikser seg til slutt hvertfall..

Ellers er pakkingen snart unnagjort. Viktige papier og pass er funnet frem. Støttesokkene syker seg opp til å jobbe sikkelig hardt med leggene mine under flyturen. Sommerfuglene i magen flyr fibrilsk rundt omkring. Jeg vet egnetlig ikkje helt hvor jeg skal gjøre av meg - jeg tror jeg er klar for spre mine vinger og fly avsted!!(billedlig talt da!!)

1 kommentar:

Livet til jentene i sør! sa...

Hei hei!
No e du på vei ut i den store verden! de her bli spennande då! Eg ska følge me på bloggen din ja, bli kjekt å følge me på deg der nede. du må ha masse lykke til der nede so lenge, ska be for deg!

Veldi gla i deg Grete!
Klem frå Elisabeth